Audit en Accountancy dienstverlening

Offertetraject

Stap 1

Na ontvangst van uw offerteverzoek ontvangt u een Teams-uitnodiging voor een eerste kennismaking. Hierin bespreken wij uw vragen, lichten wij onze dienstverlening toe en delen wij randvoorwaarden voor een succesvolle samenwerking.

Stap 2

U bent nog steeds enthousiast na de eerste kennismaking? Wij plannen dan een face-to-face bespreking in. Wij ontvangen voor het voorbereiden van deze bespreking graag de volgende informatie:

  • Schets IT-landschap;
  • De laatste jaarrekening of andere relevante cijferopstelling;
  • Actuele juridische structuur.

Stap 3

De tweede kennismaking met u of uw team is gericht op drie aspecten:

  1. Valideren van de vragen, de scope, de opdracht;
  2. Samen valideren of onze aanpak en mindset aansluit op uw wensen en passen binnen het IT- en businesslandschap;
  3. Bespreken van de prijsindicatie/ budget.

Stap 4

Na ons gesprek zullen wij prijsindicaties (range in euro’s en urenbesteding, verdeeld naar hoofdactiviteiten: planning, uitvoering en rapportage) verder uitwerken en met u delen. Bent u vervolgens ook nog enthousiast, dan zullen wij de afspraken vastleggen in een opdrachtbrief.

Stap 5

Bij een “Go” (ontvangst getekende opdrachtbrief) plannen wij voor een audit traject een eerste workshop in. Een audit workshop is onderdeel van onze aanpak en hierin verdiepen wij ons, samen met uw team, in het IT-landschap, de onderkende risico’s, de opzet relevante bedrijfsprocessen en de maatregelen interne beheersing. Met deze kennis verfijnen wij onze aanpak.

Bij een “Go” voor accountancy stellen wij de opdrachtbrief op en plannen wij een vervolg in om in een workshop de voorbereiding jaarrekening, KPI Dashboard en werkzaamheden rondom fiscale compliance te bespreken.

Traject starten