In bijna 20 jaar hebben we drie verschillende taglines gehad. Tijden veranderen, teamleden veranderen, sentimenten veranderen, taglines veranderen.
Een tagline is een korte zin of slogan, of een paar woorden die de kernboodschap van een merk of bedrijf overbrengt.
Het verzinnen van een tagline is niet alleen een creatief proces, maar dwingt je als team goed na te denken over de“waarom”-vraag van je dienstverlening.
We willen niet dat zoveelste accountantskantoor zijn, we willen relevante inzichten uit data halen. Deze inzichten gebruiken we bij de controle van de jaarrekening. Tegelijkertijd lossen we uiteenlopende ondernemingsvraagstukken op met inzet van data-analyse.
Bij de start in 2005 zijn we begonnen met People, Process en Controls. De focus van onze dienstverlening lag toen nog nadrukkelijk op het interne beheersingsvraagstuk. In 2009 hebben we tagline Discover Your Data geïntroduceerd en dit is tot eind 2019 de tagline gebleven.
In die tien jaar hebben we ongelofelijk veel tijd geïnvesteerd in de opbouw van data-analysekennis en in tools, en hebben we onze data driven dienstverlening uitgebreid.
Begin 2020 is de focus verschoven van data naar het concreet maken van onze diensten gekoppeld aan de belangrijkste doelstelling van onze dienstverlening. Zo ontstond Data Driven Accountancy & Analytics. Relevant Insights.
Het is nu 2024 en het is tijd voor een statement, een herbevestiging van Wie we zijn en Waar we voor staan. We hebben altijd geloofd in de kracht van de professional, geloofd in creativiteit en de beleving bij ons vak.
We onderkennen de kracht van data-technologie en ja, we zijn onderdeel van de reis van data-analyse naar inzet van nieuwe technologie op het snijvlak van machine learning en artificial intelligence (AI). We zijn nieuwsgierig.
Echter, technologie is technologie en AI is per saldo ook technologie. Sterker, het is grotendeels statistiek en koude algoritmes, ontwikkeld om taken over te nemen
Wij geloven in de ervaring van de professional, in de creativiteit van onze minds, in het gogme van onze medewerkers, in de verbinding met onze cliënten, in de kracht van ons denken en duiden. We geven om onze mensen, we waarderen onze cliënten.
We heten niet voor niets Coney Minds.
Er is niets krachtiger dan ons denken, ons zijn, onze emotie en onze motivatie om kennis te delen en mensen met elkaar te verbinden.
Kijken we naar waar we elke dag mee bezig zijn, dan weten we dat er niets concreter is dan data. Data zijn niet altijd compleet, niet altijd relevant. Data hoeven ook niet per se de waarheid te vertellen. Om van data relevante informatie te maken, om uit data relevante inzichten te verkrijgen, is de kracht van ons denken en duiden cruciaal.
Zo zetten we data in haar kracht.
Het is een wisselwerking; het is Human Intelligence Empowering Data